fbpx

Het online fitnessprogramma voor voetballers en voetbalsters

Fit worden voor voetbal?

✅ Krijg meer kracht, uithoudingsvermogen en snelheid in je spel

✅ Train elke maand met nieuwe persoonlijke trainingsschema’s in de gym of thuis (jij kiest)

✅ Krijg inzicht, tips en richtlijnen voor je voeding

✅ Je staat er niet alleen voor: je krijgt een eigen online coach die jou gaat helpen

✅ Je hebt je plan altijd bij de hand met onze online omgeving en mobiele app

Hoe word ik fit voor voetbal?

Individueel trainen naast je veldtrainingen zonder doelgericht plan kan frustrerend zijn. Je stapt de gym binnen of gaat thuis of buiten trainen, maar je hebt geen idee hoe je dit het beste aan kunt pakken als voetballer of voetbalster.

Wat voor oefeningen kan ik het beste doen? Hoe ik kan ik werken aan mijn uithoudingsvermogen? Hoe kan ik sneller worden? Hoe kan ik werken aan mijn duelkracht? Hoe kan ik het beste afvallen of aankomen?

Kortom: hoe kan ik als individuele voetballer of voetbalster specifiek fit worden voor voetbal?

Deze vraag heeft ervoor gezorgd dat wij nu dagelijks (prof)voetballers en voetbalsters helpen met hun fysieke doelen.

Jij centraal, omringd door een team van experts:

WESSEL DEKKER

Oprichter, Eigenaar en Online Coach

PAUL LAMMERS

Sport Performance Specialist

GIDEON LAMMERS

Fysieke Trainer

Meer over Wessel

Ik ben de oprichter, eigenaar van Fit For Football. Online wordt je gecoacht door mij. Ik heb inzicht in je voeding, zal je feedback geven en ik motiveer en help jou om jouw doelstellingen te bereiken.Tijdens het programma kun je elke dag gebruik maken van mij als je persoonlijke online coach. Dagelijks begeleiden wij voetballers en voetbalsters van verschillende niveaus om specifiek fit te worden voor voetbal. Ben jij de volgende?

Meer over Paul

Ik maak jouw persoonlijke Fit For Football trainingsplan. Elke voetballer of voetbalster is anders en daar zal dus een persoonlijk trainingsplan voor moeten komen. Bij Fit For Football doorloop je eerst een intake (vragenlijst) en vervolgens gaan we aan de slag om jouw persoonlijke trainingsplan te maken! 

Ik ben fysieke trainer bij het NOC&NSF, wat veranderd is in Team NL sinds afgelopen jaar. Afgelopen jaren (vanaf 2009) begeleidde ik het talentteam van de KNVB. Ik heb veel expertise in het begeleiden van voetballers/voetbalsters zoals bijvoorbeeld Bas Kuipers (Go Ahead Eagles). In het verleden heb ik ook met Arek Milik (oud speler AFC Ajax, nu Napoli) gewerkt.

Meer over Gideon

Samen met Paul Lammers verzorg ik jouw fysieke begeleiding met persoonlijke– en voetbal specifieke trainingsschema’s gericht op jouw doelstelling.

Ik heb de Academie voor Lichamelijke Opvoeding (ALO) succesvol afgerond en ben meteen begonnen als gymdocent binnen Heliomare onderwijs (tot op heden) en assistent fysieke trainer bij FC Volendam (tot en met 2019). Ook ben ik tot op heden fysieke trainer bij verschillende instellingen (zowel in de gym als online) en geef ik onder leiding van Paul Lammers cursussen aan profinstellingen op het gebied van KEISER-apparatuur (waaronder PSV en RSC Anderlecht). 

Wat kun je verwachten?

Training

Onze experts maken jouw persoonlijke trainingsplan. Je kunt kiezen of je de trainingen in de gym of thuis wil uitvoeren.
 

Voeding

Wij willen je bewust maken van je voedingspatroon. Door je voeding bij te houden gaan we samen opzoek naar wat werkt voor jou.  

Online coaching

Je online coach heeft inzicht in je voortgang en is er voor je om je te motiveren en te helpen om specifiek fit te worden voor voetbal.

Fysieke training = belangrijk

 

Als we kijken naar de huidige voetbalstijlen, dan is de balsnelheid veel sneller geworden en is het voetbal fysiek veel harder. Daar kun je niet alleen maar met veldtrainingen zonder weerstand meer aan de bak komen, je zult daar ook fysiek aan het werk moeten. De fysieke kwaliteiten die jij nodig hebt in je spel kun je heel goed voorbereiden in bijvoorbeeld een gym of thuis/buiten trainingssituatie.

Vertrouwd door voetballers en voetbalsters van onder andere:

Ik ben heel tevreden over het programma en de schema’s. Je hoeft niet meer na te denken over wat je nou moet gaan doen in de sportschool of zelf schema’s in elkaar knutselen. Het is fijn dat ik mijn mobiel erbij pak en gelijk weet wat ik moet doen.

Felix Noordberger

Aanvaller, VV Hattem

Toen ik in mijzelf wilde investeren met extra trainingen naast de trainingen op de club pakte ik oefeningen vanuit de club. Op een gegeven moment was dat ook op. Nu werk ik nog specifieker vanuit een plan, waardoor ik sneller stappen maak dan voorheen.

Myrthe Moorrees

Verdedigster, SC Sand (Bundesliga)

Word ook fit voor voetbal!

Door onze ervaring op verschillende niveaus, kunnen wij iedere voetballer of voetbalster begeleiden en coachen. Het fysieke traject binnen het voetbal wordt steeds belangrijker. Om zeker te weten dat jij goed voor jezelf gaat trainen en je ook daadwerkelijk resultaat gaat boeken, hebben wij al onze kennis gebundeld in een plan die we op maat maken voor jou.

Ik heb heel even getwijfeld om te starten, omdat ik me afvroeg of het wel goed in combinatie kon met mijn trainingen bij SC Heerenveen. De combinatie tussen de trainingen van SC Heerenveen en Fit For Football heb ik goed ervaren en uiteindelijk begon ik ook resultaat te merken na het uitvoeren van de trainingen.

Nóah Waterham

Verdedigster, SC Heerenveen vrouwen

Ik ben nu zo fit, mijn spieren staan op scherp en daardoor ook mijn mindset. Keepend ben ik beter, maar daardoor kan ik nu ook focussen op andere dingen van het keepen, ik ben nu veel meer gaan meevoetballen omdat ik er de energie voor heb en heers steeds beter in de lucht door een verbeterde sprongkracht.

Kevin van Meerkerk

Keeper, EBOH

De schema’s die ik wel eens bij andere online programma’s volgde, was een schema voor maar 5 of 6 weken. Ik merkte dat ik hierdoor niet echt meer verbeterde, ik stagneerde en bleef op het zelfde niveau. Wat ik fijn vind aan Fit For Football is dat dit telkens veranderd. Als het telkens hetzelfde is wordt het ook saai.

Renzo Bloemendaal

Verdediger, Purmersteijn

N

Persoonlijke trainings- en voedingsplannen

N

Totaal aanpak (training, voeding, online coaching)

N

Alles in één app, je plan altijd bij de hand

N

Lange termijn aanpak

N

Je staat er niet alleen voor: dagelijks toegang tot je eigen online coach

N

Trainingsschema's van pro niveau voor jou

Ik wilde al een tijdje op mijn voeding letten en specifiekere oefeningen gaan doen, maar ik wist niet zo goed hoe. Tot een vriend van mij Fit For Football liet zien, hij was al deelnemer. Vervolgens ben ik naar de website gegaan en toen dacht ik: dit is wat ik zocht.

Celine Lindhoudt

Keepster, CVV Berkel

Elke maandag kun je starten, de inschrijving sluit over:

Dag(en)

:

Uur(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

Voor een vast bedrag per maand, altijd Fit For Football!

Veel gestelde vragen

Wanneer kan ik starten?
Elke maandag kun je starten, de inschrijving sluit de maandag ervoor om 23:59u.
Hoelang duurt mijn Fit For Football plan?

Zolang als het abonnement wat je kiest. Een maandabonnement is bijvoorbeeld per maand opzegbaar, een kwartaalabonnement per kwartaal en een jaarabonnement per jaar. Abonnementen worden zonder opzegging automatisch verlengd.

Moet ik lid zijn van een sportschool?
Nee, bij Fit For Football heb je ook de keuze om je trainingen thuis of buiten uit te voeren.
Gaan jullie mij begeleiden in de sportschool?
Nee, alle begeleiding gebeurt online via een app. Op je mobiel of pc kun je je trainingsschema’s (met 3D animatie + uitleg) zien en zo kun je dus gemakkelijk zelf aan de slag in de sportschool. We zijn er dus toch bij als personal trainer in je broekzak 😉
Houden jullie rekening met mijn (drukke) weekplanning?
Ja zeker, juist bij een druk leven heb je wat hulp nodig hoe je dit het beste kunt aanpakken. Jouw Fit For Football coach zal je hier goed bij helpen.
Hoeveel tijd ben ik kwijt aan Fit For Football?
Als je het slim aanpakt hoeft het niet veel tijd te kosten. In het begin kan het misschien een beetje wennen zijn, maar wij gaan je helpen 🙂 Reken op minimaal 2 trainingen per week van ongeveer een uur. Je kunt het aantal trainingen zelf verhogen in overleg met je coach.